Úgy tűnt az olasz gyártó nem tett mást, mint belepakolta a Multistrada 1260 és 1260 S modellben szolgálatot teljesítő erőforrást az Enduro modellbe és ezzel egyszersmind letudta a fejlesztést.
Mekkorát tévedtünk....
Toszkánában adhattam át magam a megújult Ducati Scrambler 803 Icon nyújtotta szín tiszta stílusos öröm-motorozásnak..
#landofjoy
A Ducati Scrambler tervezői gondoltak egyet és úgy döntöttek, hogy az idei évtől "nagyban" fognak játszani. Ennek hatására alkották meg az eddigi legnagyobb Scrambler-t, ami nagyobb méretekkel, 84,5 LE-s, léghűtéses 1079 ccm-es, klasszikus L-motorral teszi egyértelművé, hogy amit a nyergében kaphatsz az több mint egy laza "chill ride".
Olaszországban próbáltuk ki az új Monstert!
Kijelenthetjük: a „kaland” definíciójának 1-es és 3-as pontját hibátlanul hoztuk.
Ducati Scrambler Café Racer menetpróba
"Az Appenninek lábánál, festői környezetben és tökéletes időben indultunk útnak, hogy kiderítsük, milyen is 2017-ben egy olasz, sorozatgyártású café racer."
"A kulcs az egyszerűségében rejlik: két kerék, egy legendás térhálós acél hídváz, egy legendás blokk, és egy legendás tank – pontosan, ahogy Galuzzi mester megálmodta. Tehát az új kis Monster egy nagy adag hagyomány, modernizált hozzávalókból összerakva. A végeredmény egyszerre klasszikus és divatos."
A motorok svájcibicskája? Fuerteventurán kaptam lehetőséget leellenőrizni.