A Panigale V4 2020-as verziója még magasabbra teszi a lécet, az amatőrök és a profik számára egyaránt a magasabb szintű pályahasználatot tesz lehetővé. A számos finomításnak hála a motor felhasználóbarátabb, kevésbé fárasztó motorozást tesz lehetővé, valamint ezzel egyidejűleg vált még gyorsabbá nemcsak az egyes körökben, hanem az egész mért periódusban is.
Az Aero Pack fokozott védelmet nyújt a légáramlással szemben, javítja a jármű általános stabilitását, ezáltal növeli a motoros önbizalmát.
A Ducati és a Ducati Corse mérnökei összegyűjtötték a vásárlók visszajelzéseit és adatait a világ minden tájáról és a Superbike Világbajnokságról. Az adatok elemzése vezetett az aerodinamikai, váz, elektronikai és Ride by Wire mapping változtatásokhoz, amik növelik a motor stabilitását és kanyar sebességét, valamint biztosítják, hogy a motoros még magabiztosabbnak érezze magát.
Az "S" modell esetében Öhlins elektromos futóművel, amely az Öhlins Smart EC (Electronic Control) rendszer segítségével maximálisan kihasználja a Bosch IMU 6D potenciálját.
Típus | Desmoseidici Stradale 90 fok, V4, hengerenként 4 szelepes, desmodromic, folyadékhűtéses, hátrafelé forgó főtengely |
Hengerűrtartalom | 1103 cm3 |
Furat és löket | 81 x 53,5 mm |
Kompressziós arány | 14,0 : 1 |
Teljesítmény | 157,5 kw -214 LE @ 13000 ford./perc |
Nyomaték | 124,0 Nm - 10000 ford / perc |
Befecskendezés | elektronikus befecskendező, hengerenként 2 db injektor, eliptikus torok keresztmetszettel, RbW fojtószelep vezérlés, változó szívócső hossz |
Kipufogó | 4-2-1-2 rendszer beépített katalizátorral , 2 db lambdaszondával |
Emisszió | EURO 4 |
Típus | 6 sebességes, Ducati Quick Shift-tel (DQS), fel/le EVO 2 |
Primer hajtás | Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.80:1 |
Szekunder hajtás | Lánc elöl 16 fogszámú, hátul 41 fogszámú lánckerék |
Kuplung | Olajos slipper, többtárcsás, hidraulikus munkahengerrel |
Váz | aluminum ötvözet "első váz", aluminium első segédváz |
Tengelytáv | 1469 mm |
Első villaszög | 24,5° |
Első felfüggesztés | ÖHLINS NIX30 43 mm-es, fordított, full állítható, TiN bevonatú szárak, elektronikus vezérlés, SMART EC 2.0 event-based mód |
Első teleszkópút | 120 mm |
Első fék | 2 x 330 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo Stylema® (M4.30) monoblock 4 dugattyús féknyergek Bosch kanyar ABS EVO |
Első kerék | 5 küllős kovácsolt könnyűfém, 3.50 x 17 |
Első gumiabroncs | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 120/70 ZR 17 |
Hátsó felfüggesztés | állítható ÖHLINS TTX36 monoschock, Smart EC 2.0 elektronikus vezérléssel, event-based mód, egykarú alumínium lengőkar. |
Hátsó rugóút | 130 mm |
Hátsó fék | 245 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereg Bosch kanyar ABS EVO |
Hátsó kerék | 5 küllős könnyűfém, 6.0 x 17 |
Hátsó gumiabroncs | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 200/55 ZR 17 |
Üzemanyagtank | 16 liter |
Száraz tömeg | 174 kg |
Ülés magasság | 835 mm |
Biztonsági felszereltség | BOSCH kanyar ABS EVO, Ducati kipörgés gátló EVO 2 (DTC), Ducati egykerekezés gátló EVO (DWC), Ducati "csúszás" gátló (DSC), motorfék kontroll (EBC) EVO, Riding Modes, Power modes, automatikus abroncs kalibráció |
Alapfelszereltség | Ducati rajt kontroll (DPL), Ducati gyorsváltó (DQS) fel/le EVO 2, teljes LED világítás nappali menetfénnyel (DRL), Ducati elektronikus futómű vezérlés (DES) EVO Öhlins futóművel és kormány lengéscsillapítóval, automatikus irányjelző kikapcsolás, Lithium-ion akkumulátor, Marchesini kovácsolt alumium kerekek, verseny markolatok |
Emisszió | 165 g/km |
Garancia | 2 év km megkötés nélkül |
Karbantartás | 12.000 kilométerenként vagy 12 havonta, DESMO szerviz 24.000 kilométerenként |
Szabvány | EURO 4 |
Fogyasztás | 6,9l / 100km |
Verzió | kétüléses |
Színek | piros |