A Panigale V4 2020-as verziója még magasabbra teszi a lécet, az amatőrök és a profik számára egyaránt a magasabb szintű pályahasználatot tesz lehetővé. A számos finomításnak hála a motor felhasználóbarátabb, kevésbé fárasztó motorozást tesz lehetővé, valamint ezzel egyidejűleg vált még gyorsabbá nemcsak az egyes körökben, hanem az egész mért periódusban is.
Az Aero Pack fokozott védelmet nyújt a légáramlással szemben, javítja a jármű általános stabilitását, ezáltal növeli a motoros önbizalmát.
A Ducati és a Ducati Corse mérnökei összegyűjtötték a vásárlók visszajelzéseit és adatait a világ minden tájáról és a Superbike Világbajnokságról. Az adatok elemzése vezetett az aerodinamikai, váz, elektronikai és Ride by Wire mapping változtatásokhoz, amik növelik a motor stabilitását és kanyar sebességét, valamint biztosítják, hogy a motoros még magabiztosabbnak érezze magát.
Motor
Típus |
Desmoseidici Stradale 90 fok, V4, hengerenként 4 szelepes, desmodromic, folyadékhűtéses, hátrafelé forgó főtengely |
Hengerűrtartalom |
1103 cm3 |
Furat és löket |
81 x 53,5 mm |
Kompressziós arány |
14,0 : 1 |
Teljesítmény |
157,5 kw -214 LE @ 13000 ford./perc |
Nyomaték |
124,0 Nm - 10000 ford / perc |
Befecskendezés |
elektronikus befecskendező, hengerenként 2 db injektor, eliptikus torok keresztmetszettel, RbW fojtószelep vezérlés, változó szívócső hossz |
Kipufogó |
4-2-1-2 rendszer beépített katalizátorral , 2 db lambdaszondával |
Emisszió |
EURO 4
|
Váltó
Típus |
6 sebességes, Ducati Quick Shift-tel (DQS), fel/le EVO 2 |
Primer hajtás |
Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.80:1 |
Szekunder hajtás |
Lánc elöl 16 fogszámú, hátul 41 fogszámú lánckerék |
Kuplung |
Olajos slipper, többtárcsás, hidraulikus munkahengerrel |
Adatok
Váz |
aluminum ötvözet "első váz", aluminium első segédváz |
Tengelytáv |
1469 mm |
Első villaszög |
24,5° |
Első felfüggesztés |
43 mm-es fordított, teljesen állítható SHOWA BPF teleszkópok, króm bevonatú szárak |
Első teleszkópút |
120 mm |
Első fék |
2 x 330 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo Stylema® (M4.30) monoblock 4 dugattyús féknyergek Bosch kanyar ABS-el |
Első kerék |
5 küllős könnyűfém, 3.50 x 17 |
Első gumiabroncs |
PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 120/70 ZR 17 |
Hátsó felfüggesztés |
Teljesen állítható SACHS monoschock, egykarú alumínium lengőkar |
Hátsó rugóút |
130 mm |
Hátsó fék |
245 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereg Bosch kanyar ABS EVO |
Hátsó kerék |
5 küllős könnyűfém, 6.0 x 17 |
Hátsó gumiabroncs |
PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 200/55 ZR 17 |
Üzemanyagtank |
16 liter |
Száraz tömeg |
175 kg |
Ülés magasság |
835 mm |
Egyéb
Biztonsági felszereltség |
BOSCH kanyar ABS EVO, Ducati kipörgés gátló EVO 2 (DTC), Ducati egykerekezés gátló EVO (DWC), Ducati "csúszás" gátló (DSC), motorfék kontroll (EBC) EVO, Riding Modes, Power modes, automatikus abroncs kalibráció |
Alapfelszereltség |
Ducati rajt kontroll (DPL), Ducati gyorsváltó (DQS) fel/le EVO 2, teljes LED világítás nappali menetfénnyel (DRL), Sachs kormány lengéscsillapító, automatikus irányjelző kikapcsolás |
Emisszió |
165 g/km |
Garancia |
2 év km megkötés nélkül |
Karbantartás |
12.000 kilométerenként vagy 12 havonta, DESMO szerviz 24.000 kilométerenként |
Szabvány |
EURO 4 |
Fogyasztás |
6,9l / 100km |
Verzió |
kétüléses |
Színek |
piros |