A kölni INTERMOT keretén belül debütáltak a Scrambler család frissített tagjai. A 2019-es modellévre a már bemutatott új Icon mellett a Full Throttle, a Café Racer és a Desert Sled megújult változatai fogják alkotni a 803 cm3 -es osztályt. A műszaki tartalom tekintetében mindhárom modell Bosch kanyar ABS-el, fokozat és üzemanyag szint kijelzővel, hydraulikus kuplunggal, DRL fényszóróval, LED indexekkel, új kormánykapcsolókkal, módosított futóművel érkezik, de a külcsín tekintetében teljesen eltérnek egymástól:
Scrambler Full Throttle
A modellt a kaliforniai versenyző Frankie Garcia inspirálta, aki 2018-ban megnyerte az American Super Hooligan bajnokságot. A motoron a Garcia által használt versenymotor színei köszönnek vissza a kéttónusú fekete-sárga fényezéssel, a fehér csíkkal és logóval, valamint az egyedi hátsó traktussal. A speciális ülés takaró és ülés szintén ezeket a színeket hordozza. A lapos alumínium kormány, a Termignoni dupla kivezetéses kipufogója és a rövid első sárvédő mind a racing vonalat erősíti. A sportos megjelenés mellett a motor könnyű kezelhetősége élvezetes motorozást biztosít a mindennnapokra.
Scrambler Café Racer
A '60 -as években Londonban a fiatal Rocker motorosok által új mozgalom szerveződött a "Ton-Up Boys", akik elkezdték motorkerékpárjaikat versenyzésre átalakítani és sprintversenyeket szerveztek egyik kávézótól a másikig. Egy-egy verseny általában addig tartott, amíg a zenegépen (Juke Box) lefutott egy szám.
Azóta a Café Racer kultúra világméretűvé vált.
A motor a legendás 60-as évekből származó Scrambler interpretációja, ami a szabad szellem és stílus megtestesítője volt.
Az új Silver Ice Matt fényezés és a kék váz a Ducati 125GP Desmo-t idézi. A kormányvégkre szerelt alumínium tükrök a 60-as évek versenyszellemét tükrözik vissza.. A modern radiális első főfékhenger elengedhetetlen a sportos karakterisztikához. A fekete alu burkolatú dupla kivezetéses kipufogó, a stílusos fejidom, a rövid első sárvédő és a küllős kerekek szintén a 60-es években az angol utcákon száguldó ridereket elevenítik meg. Végezetül a motor oldalán elhelyezett 54-es rajtszám Bruno Spiaggiari előtt tiszteleg.
Scrambler Desert Sled
A Desert Sled közvetlenül a kaliforniai sivatagokból és hegyekből származik, egyenes leszármazottja a 60-as és 70-es évek mára már legendássá vált amerikai terepmotorjainak. Ezek a motorok a '60 -as és '70 -es évek Amerikájában születtek, elsősorban Dél-Kaliforniában és Baja-ban jelentek meg Kalifornia és Mexikó államban. A motorok alapjai 500 cm3-nél nagyobb lökettérfogató utcai motorok voltak, amelyekről minden olyan kiegészítőt eltávolitottak, ami nem létszükséglet a használathoz. A gyári kerekeket küllős kerekekre cserélték és terepgumikal szerelték fel. A telszkópokat hosszabbra cserélték és a blokk aljához védőlemezt szereltek, amely segítségével a motor könnyebben átcsúszhat a homok dűnéken, megvédi a szikláktól, faágaktól és egyéb tereptárgyaktól. Erről a védőlemezről kapta később a motor a nevét is "Desert Sled", vagyis sivatagi szán.
Az új Scrambler Desert Sled erősített piros színű vázzal, nyújtott lengővillával, 860 mm ülésmagassággal, állítható első és hátső futóművel érkezik, elöl 19" hátul 17"-os küllős kerekei Pirelli Scorpion Rally STR abroncsokkal vannak szerelve, amelyek kíválóan alkalmasak közúti és terepmotorozásra egyaránt. A terepmotorozáshoz elengedhetetlen magasra húzott első sárvédő, a fényszóróvédő rács és természetesen a motor védő lemez is széria felszereltsége a motornak.