Ducati Panigale V4 S

A Panigale V4 2020-as verziója még magasabbra teszi a lécet, az amatőrök és a profik számára egyaránt a magasabb szintű pályahasználatot tesz lehetővé. A számos finomításnak hála a motor felhasználóbarátabb, kevésbé fárasztó motorozást tesz lehetővé, valamint ezzel egyidejűleg vált még gyorsabbá nemcsak az egyes körökben, hanem az egész mért periódusban is.

Az Aero Pack fokozott védelmet nyújt a légáramlással szemben, javítja a jármű általános stabilitását, ezáltal növeli a motoros önbizalmát.

A Ducati és a Ducati Corse mérnökei összegyűjtötték a vásárlók visszajelzéseit és adatait a világ minden tájáról és a Superbike Világbajnokságról. Az adatok elemzése vezetett az aerodinamikai, váz, elektronikai és Ride by Wire mapping változtatásokhoz, amik növelik a motor stabilitását és kanyar sebességét, valamint biztosítják, hogy a motoros még magabiztosabbnak érezze magát.

Az "S" modell esetében Öhlins elektromos futóművel, amely az Öhlins Smart EC (Electronic Control) rendszer segítségével maximálisan kihasználja a Bosch IMU 6D potenciálját. 

Motor

Típus Desmoseidici Stradale 90 fok, V4, hengerenként 4 szelepes, desmodromic, folyadékhűtéses, hátrafelé forgó főtengely
Hengerűrtartalom 1103 cm3
Furat és löket 81 x 53,5 mm
Kompressziós arány 14,0 : 1
Teljesítmény 157,5 kw -214 LE @ 13000 ford./perc 
Nyomaték 124,0 Nm - 10000 ford / perc
Befecskendezés elektronikus befecskendező, hengerenként 2 db injektor, eliptikus torok keresztmetszettel, RbW fojtószelep vezérlés, változó szívócső hossz
Kipufogó 4-2-1-2 rendszer beépített katalizátorral , 2 db lambdaszondával
Emisszió EURO 4

Több info az új erőforrásról: Desmoseidici Stradale

Váltó

Típus 6 sebességes, Ducati Quick Shift-tel (DQS), fel/le EVO 2
Primer hajtás Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.80:1
Szekunder hajtás Lánc elöl 16 fogszámú, hátul 41 fogszámú lánckerék
Kuplung Olajos slipper, többtárcsás, hidraulikus munkahengerrel

Adatok

Váz aluminum ötvözet "első váz", aluminium első segédváz
Tengelytáv 1469 mm
Első villaszög 24,5°
Első felfüggesztés ÖHLINS NIX30 43 mm-es, fordított, full állítható, TiN bevonatú szárak, elektronikus vezérlés, SMART EC 2.0  event-based mód
Első teleszkópút 120 mm
Első fék 2 x 330 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo Stylema®  (M4.30) monoblock 4 dugattyús féknyergek Bosch kanyar ABS EVO
Első kerék 5 küllős kovácsolt könnyűfém, 3.50 x 17
Első gumiabroncs PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 120/70 ZR 17
Hátsó felfüggesztés állítható ÖHLINS TTX36 monoschock, Smart EC 2.0 elektronikus vezérléssel, event-based mód, egykarú alumínium lengőkar.
Hátsó rugóút 130 mm
Hátsó fék 245 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereg Bosch kanyar ABS EVO
Hátsó kerék 5 küllős könnyűfém, 6.0 x 17
Hátsó gumiabroncs PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 200/55 ZR 17
Üzemanyagtank 16 liter
Száraz tömeg 174 kg
Ülés magasság 835 mm

Egyéb

Biztonsági felszereltség BOSCH kanyar ABS EVO, Ducati kipörgés gátló EVO 2 (DTC), Ducati egykerekezés gátló EVO (DWC), Ducati "csúszás" gátló (DSC), motorfék kontroll (EBC) EVO, Riding Modes, Power modes, automatikus abroncs kalibráció
Alapfelszereltség Ducati rajt kontroll (DPL), Ducati gyorsváltó (DQS) fel/le EVO 2, teljes LED világítás nappali menetfénnyel (DRL), Ducati elektronikus futómű vezérlés (DES) EVO Öhlins futóművel és kormány lengéscsillapítóval, automatikus irányjelző kikapcsolás, Lithium-ion akkumulátor, Marchesini kovácsolt alumium kerekek, verseny markolatok
Emisszió 165 g/km
Garancia 2 év km megkötés nélkül
Karbantartás 12.000 kilométerenként vagy 12 havonta, DESMO szerviz 24.000 kilométerenként
Szabvány EURO 4
Fogyasztás 6,9l / 100km
Verzió kétüléses
Színek piros

Érdeklődöm az akciós hitel iránt! >>